Predsjedavajući Skupštine Kantona Sarajevo Elvedin Okerić primio je danas predstavnike Samostalnog sindikata državnih službenika i namještenika Kantona Sarajevo sa kojima je razgovarao o budućoj saradnji i nastavku dobrog socijalnog dijaloga koji naš sindikat kao reprezentativni za granu državne službe u KS vodi sa zakonodavnom i izvršnom vlasti Kantona Sarajevo.
Predsjedavajući Okerić naglasio je opredjeljenje Skupštine KS za partnerski odnos sa sindikatima, te je kazao da aktuelna Vlada KS ima senzibilitet i opredjeljenje da vodi dobar socijalni dijalog u skladu sa realnim budžetskim okolnostima.
“Budžet za ovu godinu je znatno manji u odnosu na prošlogodišnji. Nadam se da će te uspješno okončati pregovore oko zaključivanja Kolektivnog ugovora, a ono što mogu istaći je to da nastavljamo da radimo na rješavanju svih gorućih pitanja donošenjem kvalitetnih zakonskih rješenja”, kazao je Okerić.
Prema njegovim riječima, ono što su Vlada i Skupština KS pokrenuli još 2015. godine danas daje efekte.
“Tu prije svega mislim na objavu registra uposlenika i aktivnosti Ureda za borbu protiv korupcije. Nastavićemo u tom pravcu i drago mi je što je i vaš sindikat prepoznao te aktivnosti”, kazao je Okerić.
Predsjednik Samostalnog sindikata državnih službenika i namještenika Kantona Sarajevo Elvis Zornić zahvalio se predsjedavajućem Okeriću na prijemu i prilici da ga upoznaju sa situacijom u grani državne službe.
Dodao je da je cilj našeg sindikata da unaprijedi položaj svih državnih službenika i namještenika, kao i da budemo primljeni u Ekonomsko-socijalno vijeće (ESV) Kantona Sarajevo.
Potpredsjednica Sindikata Jasmina Lukovac i član Upravnog odbora Sindikata Armin Hrelja
istakli su da Sindikat ima obavezu da upozna Skupštinu i Vladu KS o svim nezakonitim radnjama i postupcima naših poslodavaca, a sve u cilju sprečavanja mogućih tužbi od strane državnih službenika i namještenika, a koje na kraju idu na štetu kantonalnog budžeta.
S tim u vezi predsjedavajući Okerić je upoznat i sa nekim nezakonitim radnjama rukovodioca pojedinih institucija.